Waarom het zo stil was op de blog.

Hoi allemaal, leuk dat jullie weer meelezen op de blog. Het is een paar weken wat stiller geweest op de blog, maar we zijn weer helemaal terug!

Een van de redenen dat het de afgelopen weken wat stiller is geweest, is dat ik 3 weken geleden geopereerd ben. Nou is het niks ernstig en hadden ze vooraf gezegd dat het een kleine operatie zou zijn. Ze zouden namelijk drie schroeven uit mijn scheenbeen verwijderen.

Deze operatie zou binnen een klein uurtje gedaan zijn en ik zou meteen weer zo als alles mogen doen. Helaas is het die dag iets anders verlopen en werd ik pas vrij laat geholpen. Dit had als tegenvaller dan ook, dat ik minimaal een nachtje heb moeten blijven… Natuurijk is dat helemaal niet erg en laten ze je niet zomaar blijven in het ziekenhuis, maar voor mij was dit wel een enorme tegenvaller.

Eenmaal thuis ging het herstel ook iets minder als ik had gehoopt en tot overmaat van ramp heb ik vorige week woensdag weer een avondje doorgebracht op de eerste hulp. Ik ben toen namelijk lelijk ten val gekomen, waarbij het litteken weer is open gegaan. Dit was wederom weer een enorme tegenvaller. Gelukkig hebben ze het mooi kunnen hechten en gaat het herstel nu de goede kant op.

IMG_1898

Dit zijn ze dan, mijn drie nieuwe vrienden. Ik ga hier natuurlijk geen bloederige foto´s en toestanden delen van het litteken en mijn been, maar deze foto wilde ik jullie wel even laten zien. Het zijn drie relatief kleine schroeven. De afmeting van een schroef is ongeveer 5 centimeter. Gelukkig zijn ze nu verwijderd en kan ik weer volop overal van genieten.

IMG_2019.JPG

Dit is een van de andere redenen dat ik wat minder bezig kon zijn met mijn blog. Ik had de afgelopen weken een aantal tentamens en daar heb ik hard voor moeten studeren. Het is nu gelukkig weer wat rustiger met de studie en kan ik ook weer wat meer tijd steken in mijn blog.

Ik vond dit een best persoonlijk artikel en heb er daarom ook lang over nagedacht om deze te plaatsen. Maar ik wil dit toch met jullie delen. Vanaf nu ga ik weer volop bloggen en staan er een aantal leuke blogs klaar voor de komende tijd!

Dank jullie wel voor het lezen, veel liefs xxx

 

 

Plaats een reactie